Biskar | 17 – 18 Ekim 2009 Yenice Ormanları Doğa, Yürüyüş ve Bisiklet Parkurları Açılışı

20 Ekim 2009 Salı Gönderen Biskar | Bisiklet Karabük

Biskar

17 – 18 Ekim 2009 Yenice Ormanları Doğa, Yürüyüş ve Bisiklet Parkurları Açılışı

Yenice Kaymakamlığı’nın düzenlediği şenlikler kapsamında bizde Biskar Karabük Bisiklet Grubu olarak davet edildik . Cumartesi sabahı sabah 7 de Tuncer abi ve Yunus abi yola çıkmıştı… Ekibin geri kalanı akşam üstüne doğru Yenicede dahil olacaktı.Ekibin geri kalanında bende olduğum için belli bir kısmın anlatımı Yunus Abiye ait.... "Sabahın ilk ışıkları o kadar huzurlu kılıyor ki insani başka ne bu kadar mutlu eder bilmiyorum sabahın o narin sessizligi eşliginde bisikletlerimizin pedallarını çevirmeye başladık normalde 1 buçuk 2 saat sürecek yolculumuzu uzattık Karabük Yenice yolu üzerindeki eşsiz manzaranın bozulmamış doğallığının karelerini yakalamaya çalıştık ve sizlerle paylaştık."

"Yenice Kent Ormanı’na gelmeden önce Yazıköy’e saptık asma bir köprüden köye giriş yaptık köprünün diger tarafında bizi tropik amazon ormanlarını anımsatan eşsiz güzelliklte bi doğa karşıladı bu manzara karşısında kendimizi alamadık ve her güzellğin karesini aldık anı olarak yanımıza ve yolumuza devam ettik."

"Kent Ormanına kamp kuracağımız yere geldiğimizde yüklerimizi boşaltıp çadırlarımızı kurduk orda bizim grubun üyesi olan Emrah Abi ile bir araya geldik oda dağcılık faaliyetleri kapsamında yarına hazırlık yapıyordu ve bisikletinide getirmişti.Ama dağcılık ekibinde görev aldığı için ancak fırsat bulabilirse katılacaktı bisiklet parkuru gezisine çadırlarımızı kurduğumuz yerden ayrılıp bizimle ilgilenecek birilerini aradık, kaymakam yarın için hazırlıkların ne aşamada olduğunu görmek için orda bulunuyordu kaymakam beyle biraz hoş beş sohbet ettikten sonra o gününün planı olan 35 km bi parkuru arabayla çıkacaktık ve inişi geze geze akşama kadar sürdümeyi planlıyorduk ama malesef bize katılacak arkadaşlardan fire verince sayıyı yakalayamadığımız için bize tahsis edilecek araba iptal edildi bizde plan aksamasın diye parkurun bi kısmını bisikletlerimizle çıktık ve hava kararmadan geri dondük "

Ekibin bir kısmı yoldaydı ertesi gün gelicek bir kişi daha vardı... İsmail,Kemal Faruk ve Ziya .. Ekibin genç kadrosu.. (:  Bir genç daha vardı Ömer abi... O da ertesi sabah gelecekti :)

Ziya - Kemal Faruk - İsmail Metin

Ve Ekibin gençleri gelmişti kent ormanına,onlarda çadırlarını kurmuştu

Fotoğraflarda ıslak bir gece gibi görünsede ılık bir geceydi ama ateşsiz kamp olmaz. E biz izcide değiliz ki tecrübemiz olsun Allah'ta orada bizim gibi kamp kuran izcilerin başı cok yakın bir aile dostumuz çıktıda odun bulma konusunda yardımcı oldu. Hakan Gürsoy hocam ziyaretinide eksik etmedi bizden

Yunus abi ve Tuncer abi yorgunluga dayanamayıp uyumuşlardı bizde orda diğer kamp kuran abilerden biraz daha odun tedarik edip ateşimizi iyice yaktık başında beraber şarkılar söyledik eğlendik. E aradada gezdik tabi geniş bir kamp alanı vardı. Sonra bizde uyuyalım dedik saat 01.00 gibi çadırlarımıza girmiştik. Ama kamp alanında sabahlayan uyumayan çok insan vardı.

Ertesi gün için hazırlıklar başlıyordu elbet... (: Kahvaltı öncesi telaşı.. Yenice Kaymakamlığı o gün tüm davetlilere açık büfe kahvaltısını verdi. Enerjimizi tam alacağımızdan eminim

Dağcılık klüpleri şimdiden başlamış bile

Emrah abimiz Kaptığı TRT mikrofonuyla hemen muhabir edasıyla sorular yöneltmeye başlıyor

Kahvaltı vakti... Dediğimiz gibi karnımızı tıka basa doyurduk. Menüden gayet memnunduk.

Ömer abimizde gelmişti. :) Resimdeki kırmızılı :)

Açılışı Ereğliden duyup yürüyüş ve bisiklet için gelen misafirlerimiz vardı Gelen bisiklet ekibiyle birleşip yaklaşık 20 km içeri girebilmiştik. Keşke vaktimiz tam olsaydıda parkuru tamamlayabilseydik EReğli ekibine burdan memnuniyetimi sunuyorum. Çok cana yakın insanlar barındırıyor içinde..

Ömer abimiz :)

Yemyeşil bir doğa içinde pedallıyoruz. Şehrin gürültüsünden pisliğinden uzak tertemiz bir doğa tertemiz bir hava içinde bulunmak mükemmel bir haz… Ereğli ekibiyle olmak renk kattı geziye onlara geldikleri için çok teşekkür ediyoruz.

Yer yer bazı virajlar çamurluydu. Bazen hakimiyeti güçleşebiliyordu ama her şey parkurun tüm öğeleri sürüşü keyifli kılıyordu. Ereğli ekibinden bir abi çamurlu yolda hakimiyeti kaybedip ufak bir düşüş yaptı. Neyseki bir önemli bir düşüsü yoktur.Herkes keyiflice ormanın içinde pedallıyordu...

Ereğli ekibini yolcu ediyorduk yavaş yavaş Pazar günü saat 5 gibi yavaş yavaş dağılıyorduk. Bizde bisikletlerimizle 30 km uzaktaki şehir merkezine yol alacaktık. Ereğli ekibiyle bu organizasyondan sonra beraber bir şeyler yapmak tekrar buluşmak üzere şözleştik. Yine beraber pedallamak çok güzel olacak. Ereğlidende artık bize ev sahipliği yapabilcek güzel insanlar tanıdık arkadaşlar edindik.

Bizde dönüşe geçmiştik artık Ömer abi bizden önce yola çıkmıştı. Bizde yola çıktık nihayetinde. Hayatımın hatta diğer arkadaşlarım içinde öyle olduğunu sanıyorum en güzel günlerinden biriydi. Çok keyifliydi gerçekten… Tüm bisikletçi dostlarımızı buralara bekliyoruz. Ve Ereğli ekibine tekrardan teşekkür ediyoruz. Beraber yine birgün pedallayacağuz. Yenice Kaymakamlığının düzenlediği ve hazırladığı tesisler ve parkurlar ayrıca açılış organizasyonu tartışmasız muhteşemdi. Teşekkürler